Vanliga Frågor & Svar

Här kan du läsa svaren till våra vanligaste frågor.

Order & Beställning

När din beställning skickas från oss så får du ett mail om det från Postnord (Avisering från Unifaun). Där hittar du ett spårningsnummer som du kan kan klicka på för att spåra ditt paket på Postnords hemsida.

Om du redan har ditt spårningsnummer så kommer du till Postnords spårningstjänst här.

Vi skickar med Postnords varubrev 1:a klass som är spårbart, det ska i regel gå direkt till din brevlåda – 29 kr.

Öppet köp gäller på alla beställningar i 100 dagar. Vid öppet köp ska varan vara oanvänd och förpackningen obruten. Du som kund står för returfrakten.

Kom ihåg att lägga med din följesedel med ditt ordernummer. Skriv att du vill nyttja öppet köp så återbetalar vi dig så snart vi fått varan i retur.

Vid reklamation:
Skicka ett mail till info (at) shaver.se eller fyll i vårt kontaktformulär att du vill reklamera din produkt. Skriv med ditt ordernummer så vet vi vilken order det gäller.
 
Gäller det ett byte så lägger du en ny order med det du vill ha och därefter skriver du till oss, vi kommer då att makulera din gamla faktura.
 
Returadress:
Shaver Nordic AB 
Box 624
251 06 Helsingborg 

Din faktura skickas som e-post till dig i samband med att ordern skickas från oss. Observera att avsändaren är Klarna. Om du inte har fått fakturan, dubbelkolla så den inte råkat hamna i skräpposten.

Du kan även logga in på Klarna med mobilt BankID eller ladda ner Klarna-appen för att se din faktura.

Du kan även kontakta Klarna direkt när det gäller fakturafrågor, på info@klarna.se eller 08-120 120 10.

Mindre beställningar ska komma direkt hem i brevlådan, men beroende på hur stor brevlåda du har så kan även de behövas att hämtas ut på Postens utlämningsställe.

Större beställningar (från 1kg) kommer till Postens närmaste utlämningsställe.

Kontakta oss gärna om du känner dig osäker eller om dina produkter inte har dykt upp.

Bekräftelse på din order får ganska omgående efter orderläggning. Kontrollera i skräpposten på din email om den av misstag har hamnat där. Kontakta annars vår kundtjänst.

Som företag är det inga problem att lägga din order hos oss. I kassan väljer du under Handlar som: ”Organisation/Företag”. För ordrar över 5000 kr, vänligen kontakta oss. 

Allmänna Köpvillkor

Kontakta Oss

Kontakta oss gärna om du har några frågor. Vill du spåra din försändelse gör du det på Postnords hemsida här, ditt spårningsnummer hittar du på mailen.

 

Företagsuppgifter

Shaver Nordic AB
Stenbrovägen 40
253 68 Helsingborg
Org.nr. 559257-1417

F-Skatt: Registrerad

E-post: info (at) shaver.se

Sorry, there are no matching results for your search.